Skip to main content

Regulamin sklepu

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO OPPOLINE.PL

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym www.oppoline.pl prowadzony jest przez Agnieszkę Liebl prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą OPPOLINE Agnieszka Liebl z siedzibą przy ul. Adama Mickiewicza 80/1, 15-211 Białystok, NIP: 5422873635, REGON: 389762139, adres e-mail: oppolineclinic@gmail.com, numer telefonu: +48 731 111 076, zwaną dalej „Sprzedawcą”.
  2. Niniejszy regulamin skierowany jest do Konsumentów oraz innych Klientów korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.

II. DEFINICJE

  1. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  2. Sprzedawca – Agnieszka Liebl prowadząca działalność gospodarczą pod firmą OPPOLINE Agnieszka Liebl z siedzibą przy ul. Adama Mickiewicza 80/1, 15-211 Białystok, NIP: 5422873635, REGON: 389762139.
  3. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  4. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.oppoline.pl.
  5. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  6. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
  7. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
  8. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  9. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia.

III. DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW

  1. Sprzedawca informuje, że dostępność produktów w sklepie jest na bieżąco aktualizowana.
  2. W przypadku niedostępności zamówionego produktu, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o tym fakcie.
  3. W przypadku niedostępności części zamówionych produktów, Klient ma prawo do: a) anulowania całego zamówienia, b) anulowania zamówienia w części, której dotyczy niedostępność produktów, c) zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia.

IV. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ I ZAWARCIE UMOWY

  1. Klient może złożyć zamówienie w Sklepie przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  2. Warunkiem złożenia zamówienia jest wypełnienie formularza zamówienia oraz akceptacja niniejszego Regulaminu.
  3. Złożenie zamówienia stanowi złożenie oferty zakupu wybranych produktów Sprzedawcy.
  4. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail potwierdzającą przyjęcie zamówienia do realizacji, co jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży.

V. CENY I METODY PŁATNOŚCI

  1. Ceny produktów podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i są wyrażone w złotych polskich.
  2. Do każdego zamówienia doliczona jest opłata za dostawę, której wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy i jest wskazywana Klientowi podczas składania zamówienia.
  3. W Sklepie dostępne są następujące metody płatności: a) Płatność za pobraniem b) Płatność przelewem na konto Sprzedawcy c) Płatności elektroniczne (szybki przelew, BLIK, karta płatnicza)

VI. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ I DOSTAWA

  1. Sprzedawca realizuje zamówienia w terminie do 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, chyba że w opisie produktu lub podczas składania zamówienia podano inny termin.
  2. Produkty są dostarczane za pośrednictwem firm kurierskich lub operatora pocztowego na adres wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia.
  3. Termin dostawy zależy od wybranej formy dostawy i wynosi od 1 do 3 dni roboczych od daty nadania przesyłki.
  4. Klient powinien sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera lub pracownika poczty, a w przypadku stwierdzenia uszkodzeń – sporządzić protokół szkody.

VII. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument objął Produkt w posiadanie lub w którym wskazana przez Konsumenta osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie Produktu.
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
  4. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
  6. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
  7. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
  8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

VIII. REKLAMACJE

  1. Podstawą prawną reklamacji jest rękojmia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
  2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną.
  3. Reklamację można złożyć w formie elektronicznej na adres: oppolineclinic@gmail.com lub pisemnie na adres: OPPOLINE Agnieszka Liebl, ul. Adama Mickiewicza 80/1, 15-211 Białystok.
  4. W reklamacji należy podać dane Klienta, numer zamówienia, opis wady oraz żądanie Klienta.
  5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli Klient będący Konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
  6. W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca naprawia, wymienia wadliwy Produkt na wolny od wad, obniża cenę lub zwraca wartość Produktu.
  7. Klient będący Konsumentem może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.
  8. Koszty wymiany lub naprawy wadliwego Produktu ponosi Sprzedawca.

IX. DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klientów przetwarzane są w celu realizacji zamówień, w celach marketingowych oraz w innych celach określonych w Polityce Prywatności.
  3. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zawarte są w Polityce Prywatności dostępnej na stronie Sklepu.

X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu. Zmiany Regulaminu nie będą naruszać praw nabytych Klientów korzystających ze Sklepu.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
  4. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie Sklepu.