REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO OPPOLINE.PL
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym www.oppoline.pl prowadzony jest przez Agnieszkę Liebl prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą OPPOLINE Agnieszka Liebl z siedzibą przy ul. Adama Mickiewicza 80/1, 15-211 Białystok, NIP: 5422873635, REGON: 389762139, adres e-mail: oppolineclinic@gmail.com, numer telefonu: +48 731 111 076, zwaną dalej „Sprzedawcą”.
- Niniejszy regulamin skierowany jest do Konsumentów oraz innych Klientów korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
II. DEFINICJE
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Sprzedawca – Agnieszka Liebl prowadząca działalność gospodarczą pod firmą OPPOLINE Agnieszka Liebl z siedzibą przy ul. Adama Mickiewicza 80/1, 15-211 Białystok, NIP: 5422873635, REGON: 389762139.
- Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.oppoline.pl.
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
- Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia.
III. DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW
- Sprzedawca informuje, że dostępność produktów w sklepie jest na bieżąco aktualizowana.
- W przypadku niedostępności zamówionego produktu, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o tym fakcie.
- W przypadku niedostępności części zamówionych produktów, Klient ma prawo do: a) anulowania całego zamówienia, b) anulowania zamówienia w części, której dotyczy niedostępność produktów, c) zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia.
IV. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ I ZAWARCIE UMOWY
- Klient może złożyć zamówienie w Sklepie przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
- Warunkiem złożenia zamówienia jest wypełnienie formularza zamówienia oraz akceptacja niniejszego Regulaminu.
- Złożenie zamówienia stanowi złożenie oferty zakupu wybranych produktów Sprzedawcy.
- Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail potwierdzającą przyjęcie zamówienia do realizacji, co jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży.
V. CENY I METODY PŁATNOŚCI
- Ceny produktów podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i są wyrażone w złotych polskich.
- Do każdego zamówienia doliczona jest opłata za dostawę, której wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy i jest wskazywana Klientowi podczas składania zamówienia.
- W Sklepie dostępne są następujące metody płatności: a) Płatność za pobraniem b) Płatność przelewem na konto Sprzedawcy c) Płatności elektroniczne (szybki przelew, BLIK, karta płatnicza)
VI. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ I DOSTAWA
- Sprzedawca realizuje zamówienia w terminie do 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, chyba że w opisie produktu lub podczas składania zamówienia podano inny termin.
- Produkty są dostarczane za pośrednictwem firm kurierskich lub operatora pocztowego na adres wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia.
- Termin dostawy zależy od wybranej formy dostawy i wynosi od 1 do 3 dni roboczych od daty nadania przesyłki.
- Klient powinien sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera lub pracownika poczty, a w przypadku stwierdzenia uszkodzeń – sporządzić protokół szkody.
VII. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument objął Produkt w posiadanie lub w którym wskazana przez Konsumenta osoba trzecia inna niż przewoźnik weszła w posiadanie Produktu.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
- Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
- Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
VIII. REKLAMACJE
- Podstawą prawną reklamacji jest rękojmia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
- Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną.
- Reklamację można złożyć w formie elektronicznej na adres: oppolineclinic@gmail.com lub pisemnie na adres: OPPOLINE Agnieszka Liebl, ul. Adama Mickiewicza 80/1, 15-211 Białystok.
- W reklamacji należy podać dane Klienta, numer zamówienia, opis wady oraz żądanie Klienta.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli Klient będący Konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
- W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca naprawia, wymienia wadliwy Produkt na wolny od wad, obniża cenę lub zwraca wartość Produktu.
- Klient będący Konsumentem może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.
- Koszty wymiany lub naprawy wadliwego Produktu ponosi Sprzedawca.
IX. DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Klientów przetwarzane są w celu realizacji zamówień, w celach marketingowych oraz w innych celach określonych w Polityce Prywatności.
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zawarte są w Polityce Prywatności dostępnej na stronie Sklepu.
X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu. Zmiany Regulaminu nie będą naruszać praw nabytych Klientów korzystających ze Sklepu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie Sklepu.